جواب پیامهای شهریور ماه 88 سری 5

سلام دوستان عزیزم

ببخشید……..که نتونستم جواب تمام سوالات رو خودم بدم و دوست عزیز نیلوفر خانم زحمت این کار رو کشیدند……..یک دنیا سپاس…….

=================

غزل خانوم پرسیدند.
.می خواستم بدونم آیا بعدازازدواج امکان بزرگ شدن سینه ها وجود دارد؟آیا مکیدن سینه ها در س ک س به مدت طولانی یا نه چندان طولانی روی بزرگ شدن سینه ها اثر دارد؟آیا استفاده از قرص های LD,HDباعث بزرگ شدن سینه ها می شود؟آیا منی که 24 سال دارم استفاده ی این قرص ها باعث بزرگ شدن سینه هام میشه یا دیگه از وقتش گذشته؟؟اصلا رشد سینه ها تا چه سنی است؟

۱- بله خیلی از خانمها بعد از ازدواج فرم بدنشون به کل تغییر میکنه…….مخصوصا سایز سینه و باسن و شکم……..اینم به خاطر تولید هورمونهای جنسی ……و ترشح اون در خون به میزان بیشتر……و همچنین وجود روی در خون……

2- بله……با مکیدن و ماساژ سینه ها رشد میکنن…..هم تحریک میشن هم…..هورمون در خون بیشتر ترشح میشه…..البته برای همه این اتفاق نمیافته

3- بله استفاده از این قرصها باعث بزرگ شدن سینه ها میشه ولی دایمی نیست

4- بله میشه……شما هنوز اول راهید ……..و رشد سینه ها هرگز متوقف نمیشه……..استخوان نیست که کانون استخوان سازیش تا سن 25 تموم شه……و دیگه قد نکشه…..

=========================

علی گفته

سلام :خوردن شیر از پستان همسر حرام است، حتی کودکان هم تا زمان مشخص دوسالگی مجاز هستند.لطفا از حق کودکان استفاده نکنید

===================

بابا برقی پرسیده

سلام  آیا هنگام س ک س از عقب امکان از بین رفتن بکارت وجود داره ؟

بله اگر مرد کارشو بلد نباشه و حین کار یکهو پنیس به سمت واژن رانده بشه خیلی راحت پرده زده میشه

======================

ب گفته

من دختری ۲۰ ساله که خودم هر چند  وقت یه بار مجبور به خود ارضاعی میشم فقط با انگشت به صورت خارشی. میخواستم بپرسم ممکنه پرده من پاره شده باشه البته من هیچ خونی ندیدم اما بعد از این عمل ترشح از واژن دارم.

هر چه زودتر برو پیش یک متخصص یا ماما برای معاینه که مطمئن شی ممکنه پرده شما از نوع حلقوی یا ارتجایی باشه…..

=====================

کوروش نظر جالبی گذاشته

مرده شور زنی وببرن که بخواد با قیافه وپول وتجمل گرایی یه مرد ازدواج کنه. زن باید به شعور ودرک وصداقت وروراستی .پایبند بودن مردش به زندگی زناشوییشون فکر کنه .اگه وضعیت مالی خیلی خوب نیست خوب خودشم کمک کنه مگه زندگی ومشکلات جامعه فقط مال مرده ؟

=================

یاسمین خانوم فرمودند

سلام سارا جون من الان مدت کوتاهیه که دارم نوشته هاتو میخونم اول باید 1 نکته ای رو بت بگم در مورد نظری که در مورد حاملگی میدی و همرو امیدوار میکنی. باید بت بگم که 1 کوچولو اشتباهه آخه این اسپرم آقایون خیلی کارشو خوب بلده و به علت تاژکی که داره حتی قادره از منافذ لباس زیر خانم ها هم عبور کنه و با عبور از منافذ پرده بکارت خودشو به تخمک برسونه و ….. پس بهتره به جا امیدواری به این خانمها بشون بگی زودتر 1 کاری بکنن
عزیزکم من قبول دارم این اسپرمای دم تار…….خیلی زبلن……ولی ملوسک اسپرم که نمیتونه در هر شرایطی زنده بمونه……اسپرمی که روی لباس میریزه ……..خیلی زود از بین میره….و قدرت تحرک رو از دست میده………فقط در صورتی که روی بدن بریزه….با استفاده از دمای بدن…..حرکت میکنه و اگر نزدیک واژن باشه وارد میشه و تا 72 ساعت قدرت باروری داره…..

=====================

سحر خانوم 
میدونی سارا جون من از وقتی خودمو شناختم  دیدم که همش دستگاه تناسلیمو مورد فشار قرار میدم.( 1جور خاص مثل مالیدن خودم روی زمین ) من کاملن مذهبیم 23 سالمه اصلن هم دخول نداشتم تو همه نوشته هات دخولو خود ارضایی میدونی این کار من چیه ؟؟ تو میدونی ؟؟ راستش من از س ک س متنفرم شاید دلیلش همین کارم باشه .از خودمم متنفر شدم به خاطر این کارم. 100000 باری ترک کردم اما بازم به 1 هفته نکشیده فوق فوقش 1ماه …
تو میگی من چیکار کنم؟؟؟؟؟ یعنی اینم 1 نوع خود ارضائی محسوب میشه ؟؟؟؟؟؟؟
میدونم تو خود ارضایی خانمها  لبهای کوچیک آلت بزرگ میشه حس میکنم یکی از لبهای آلت منم دچار تغییر شده آیا اینم میشه درمان کرد؟؟

بله عمل شما نوعی خود ارضایی///////با ازدواج مشکلت حل میشه

در ضمن تغییر لبهای واژن برای همه خانمها اتفاق میافته و ربطی به عمل خود ارضایی نداره…مال بالا رفتن سن.و ترشح هورمونهاست

=====================

مهرداد 
۱)اگر زنی از طریق حرکت آلت مردانه مابین پاهایش با تماس با آلت زنانه به ارگاسم برسد می تواند طبیعی باشد؟
۲)خوردن آلت مردانه توسط زن و بالعکس باعث بیماری می شود و برای جلوگیری از آن چه می توان کرد؟
۳)دلیل اینکه مدتی است قبل از شروع نزذیکی آلت نعوذ نمی شود یا به زحمت انجام می شود و به مانند قبل از س ک س لذت میبرم چه می تواند باشد؟

1- بله کاملا طبیعی……خانمها بدون دست زدن به اندام تناسلی هم میتونن ارگاسم بشن…..این که دیگه نقطه حساس ایشون تحریک میشه

2- اگر بهداشت رو رعایت کنید و اب منی و واژن رو قورت ندید هیچ مشکلی نداره……..اگر خوردید امکان ابتلا به بیماریهای عفونی هست……

3- باید تنوع ایجاد کنی…….تکرار و یکنواخت بودن رابطه..و زیاد بودنش باعث این امر…….مدتی روزه س.ک.س بگیر……برو سفر……و کارهای دیگه بکن

=======================

و باز هم مهرداد

۳ سال است س ک س دارم و ۲۳ ساله هستم .مدتی است مثل سابق  آلتم کامل نعوز نمی کند و وقتی س ک س می کنم همانند قبل حال نمیده. بین س ک س هام فاصله زمانی انداختم بازم نشد. به رغم تلاش خانمم مبنی بر س کس دهانی برای بنده بازم به مثابه قبل نمی شه چون قبلا خیلی حال می داد و فکر می کردم کسی مثل از س ک س لذت نمیبره. مشکل انزال زود رس به هیچ وحه ندارم. چه مشکلی  پیش امده و در صورت نیاز به چه نوع پزشکی مراجعه کنم؟

با اینکه گفتم………ولی بازم برات توضیح میدم

از خانومت فاصله بگیر

ازش بخواه جلوت پوشیده باشه……..حتی اگر ممکنه روسری بپوشه…….یک مدتی بره سفر یا تو برو سفر

این حالت به خاطر عدم تنوع

اگر مشکلت جسمی باشه میتونی به متخصص اورولوژی مراجعه کنی……اگر روحی به س.ک.سوتراپ……که در اصل متخصصین روان و اعصاب….روانپزشکان این تخصص رو هم دارند….

خلاصه اینکه…..خودت باید تونع رو ایجاد کنی

استفاده از لباسهای س.ک.سی…….وسایل کمک.سک.سی…….

جاهای س.ک.س رو عوض کنید……

با هم حمام کنید…….

خلاصه ……..تنوع……..ایجاد کن

به قول دوستی…….بعد از مدتی زن و شوهر عین خواهر و برادر میشن……از بس همو میبینن…..

============================

علی 
من تو بچگیام 8یا7 سالگی وقتی یه چیز سنگینی بلند می کردم فتکم پاره شده بعد از یه عمل جراحی یکی از بیضه هامو از دست دادم می خواستم بدونم که با یه بیضه می شه به آینده امید وار شد لطفا به این سوال من پاسخی بدین چون آینده و زندگی زناشویی برام خیلی گنگ و مبهمه
این سوال شاید ذهن خیلی از پسرهارو مشغول کرده در ضمن من الان 20 سالمه

رفیق

هیچ مشکلی پیش نمیاد……..شک داری با یک اورولوژیست مشورت کن…..ولی دارم بهت میگم همون بیضه هم کار خودشو بلد……

=============================

نازنین

با زدن آمپول پروژسترون (2تا) در یک روز چند روز بعد باید پریود بشیم؟ من می خواستم پریودم رو جلو بندازم و دکتر اینو داد ولی با گذشت 3 روز هنوز نشدم. می خوام حتما تا 2 روز دیگه بشم چون یه مسافرت کاری مهم دارم. چی کار کنم؟بازم ممنون

این کار بسیار خطرناکی

کل ریتم پریودتو بهم میزنه……..بهتر برای نظم دادن به پریود از عرق اویشن یا جوشونده اون استفاده کنی……

هر وقت هم خواستی بری سفر قرص ال دی بخور که عقب بندازی……ولی هرگز پریود رو جلو ننداز…….چون سیستمتو بهم میزنه……..البته عقب انداختنشم همچین عاقلانه نیست…..ولی من اگر بخوام برم سفر…….یاسمین میخورم( نوعی قرص ضد بارداری جدید)

===========================

کامل

.اگر دراطراف آلت مردان زیگیل وجود داشته باشد چه کار باید کرد؟؟؟وچگونه درمانش کرد؟؟؟

خیلی سریع به اورولوژیست مراجعه کنید….چاره ای نیست جز مراجعه به پزشک

=========================

دوست بدون نام…….فکر کنم غزل یادش رفته اسم بنویسه

1-می تونم بپرسم مصرف قرص های بزرگ کننده سینه تا چه مدت خطرزا نیستند؟مثلا4-5سال چقدر؟چون شنیدم استفاده زیاد انها میزان استروژن را بالا میبره در حین اینکه خوبه اما میزان زیاد استروژن باعث سرطان میشه.در ضمن من ورزش های سینه را مرتب انجام می دهم اما نتیجه ندیدم برا همینه که برخلاف ترسی که درمصرف قرص ها دارم مجبورم استفادشون کنم.
2-درمورد کیست سینم که گفتید به دکتر بهتر مراجعه کنم باید بگم پیش 5دکتر رفتم همشون گفتن بی خطره اما من از چرکی که ازش می یاد می ترسم چیکار کنم نظر شما چیه در این مورد؟
3-درمورد اینکه گفتید بعد از مصرف قرص های بزرگ کننده سینه امکان بازگشت انها به سایز اولیه اش هست پس یعنی در بعضی افراد امکان بازگشت هست و از کسی که بازنگشت دیگه همون سایز می مونه نه؟
4-درد زیر بغل که ماه پیش ازتون پرسیدم از انجام حرکات ورزشی سینه نیست؟؟
5-درمقاله بزرگ کردن سینه ها فقط گفتید قرص های بزرگ کننده سینه اما نام اونارو نگفتید با وجودی که سوال همه بود.نکنه منظور همان قرص های ld,…است(که فکر نمی کنم!!)شنیدم قرص های گیاهی اند. به هر حال!میشه اسم چندتا بهترینشو بگید؟؟

1- سوال یک رو تو اول پست تو اون یکی سوالات جواب دادم  ….بازم میگم این قرصا ممکنه اثرات مخرب هم داشته باشن باید با پزشکت مشورت کنی

2- اگر دکترا گفتن چیزی نیست……..پس بی خیال……ولی بازم به یک متخصص غدد هم مراجعه کن و یک انکولوژیست…..ضرر نمیکنی……

3- من خودم یاسمین مصرف کردم…و دو سایز سیه هام بزرگ شدن……..الان یکسالی هست مصرف نمیکنم……مقداری کوچیک شدن ولی بدک نیستند……در کل زیاد کوچیک هم نشدن

4- احتمالش هست……..ولی مگه چطوری ورزش کردی/…….من که هرگز زیر بغلم درد نمیگیره…….شاید بدنت انعطاف نداره

5- دوستمون نیلوفر جواب این سوالات رو تو سری یک و دو و سه داده

=====================

فرشته

سلام من نتونستم جایی که باید سوالاها براتون نوست رو توی سایت پیدا کنم.
از سن بلوغ اطراف آلت تناسلی وخود الت به رنگ سیاه شده واین باعث شده که همسرم میل زیادی به س ک س با من نداشته باشه.ایا درمانی برای رفع آن هست؟

دوست عزیز با یک متخصص زنان وزایمان مشورت کن

ولی بی میلی همسر شما ربطی به این موضوع نداره…….شاید تنوع ندارید………تنبل هستید؟؟؟ تحرک؟؟؟؟؟لباس سک.سی ؟؟؟ وحشی بودن در س.ک.س////// حرکات تحریک امیز…رقص…سخنان و عشوه گری….سر و صدا…..همه اینا دخیل

==========================

پیمان

میخواستم ببینم روشی برای از بین بردن دائم موهای زائد بدن هست؟اگه نیست برای یه مدت چی؟مثلا 2ماه در نیاد یا 1ماه یا 3ماه؟حالا اگه هست درد یا سوزش داره؟کجا انجام میدن؟هزینش چقدره تقریبا؟ برای مرد و زن فرق میکنه؟ کلا یه توضیح کامل در این مورد اگه بدید ممنون میشم.

ببین رفیق

برای زن و مرد فرق میکنه

طریقه از بین بردن مو برای خانمها….

1- خانمها باید کل بدن رو شیو کنن…….از نوک پا تا بیاد بالا…….

برای پاها و دستها از موم سرد بهتر استفاده بشه…..

برای صورت از بند……..

برای زیر بغل و منطقه تناسلی از ژیلت.و تیغ….

ولی از دستگاه اپیلاسیون هم میشه بهره برد…….یا کرمهای مو بر………

2- ولی آقایون مجاز به از بین بردن موهای پا و منطقه تناسلی هستند……..و مجاز به از بین بردن موی دست و سینه نیست مگر ورزشکار باشه و یا بازیگر سینما

البته موهای زیر بغل رو هم باید از بین ببره هر چند کم…….

برای صورت بهتر از ژیلت و ماشین ریش تراشی استفاده کنه…..

مرد مجاز به برداشتن ابرو نیست……..حالت اوا بهش میده……..مجاز به مرتب کردن و چیدن ابرو هست…… ولی نباید برداره……فقط میتونه با قیچی مرتب کنه

برای برداشتن موهای منطقه تناسلی از کرمهای موبر میتونه استفاده کنه

برای پاها هم بهتر از کرم استفاده کنه………مردها نمیتونن درد موم رو تحمل کنن…….

در ضمن روشهای دایمی هم وجود داره

لیزر کردن

سوزندن توسط الکترولیز

=====================

غزل…….. 
1-استفاده از قرص ها و صابون های بزرگ کننده سینه را تا کی ادامه دهیم؟؟
اگه بعداز گرفتن نتیجه دیگه مصرف نکنیم امکان داره سینه ها به حالت اول بازگردند؟
2-ورزش سینه ها چطور؟اونم باید مادام العمر انجام دهیم؟
3-آیا قبل از شروع ورزش های سینه باید بدن را گرم کنیم؟
4-اکه امکان داره ورزش ها را تصویری نشان دهید.آخه برا من ابهام وجود داره
4-تو1سایتی خوندم استفاده از قرص های ال دی و اچ دی باعث تنبل شدن تخمدان ها می شود اما تو سایت دیگه عکس این مطلب را نوشته بود.بالاخره تکلیف چیه؟استفاده کنیم از این قرصا برا رشد سینه یا نه؟
5-توسایت دیگه ای چندورزش دیگر سینه را نوشته بود از جمله اینکه سینه ها را مانند وقتی که دارید آب لیمو می گیرید فشار دهید در صورتی که با سینه ها نباید با خشونت رفتار کرد.بازم اینجا 2گانگییه.چکار باید بکنیم؟
6-کدوم قرص های هورمونی از همه بهتره و رو رشد سینه ها بیشتر اثر میذاره؟وکدوم ضرر کمتری داره؟توصیه شما به مصرف کدومه؟؟؟

1- هر بار حمام میری از صابون استفاده کن بعد اومدی بیرون کرم بزن……میشه هر دو روز یکبار….تا هر وقت خواستی………من یکسالی اینکارو کردم……..ولی از کرم همیشه استفاده میکنم

2- ورزش همیشه به ادم کمک میکنه

3- قبل از هر ورزشی بدن رو باید اماده کرد

4- به زودی

5- بله درست…….ولی راه حل داره….دارویی هست که سبب به کار افتادن مجدد تخمدانها میشه با متخصص مشورت کن

6- نگفته بچلون که……گفته مثل حرکت ابلیمو گیری اونو در دستان ماساژ بدین

7- قرص یاسمین………13 تا 14 هزار تومان قیمتش……

==========================

ریما 
من تا الان با کسی دوست نبودم و زیاد با پسرها صحبت نمی کنم حتی تو دانشگاه نمیگم مذهبی هستم ولی یه چند وقتی به یک پسره علاقه پیدا کردم که اون هم با دخترها حرف نمیزنه به استادم گفتم قرار شد باهاش صحبت کنه ولی خیلی میترسم که چه برخوردی خواهد داشت و اگه خواست روبرو کنه من چی بگم واینکه در جامعه ما این عرف نیست .ازنظر روحی خیلی در فشار هستم .

1- نترس

2- باهاش صحبت کن

3- کارت خلاف شرع نیست

4- از پسر بخواه رسمیش کنه

5- خانواده ها رو در جریان کار بزارید

6- یک ماهی باهم صحبت کنید…….بیرون برید………اگر پسندیدی……3 ماه نامزد کنید…..

کار تو درسته دختر……..از فکر ادمها نترس

==========================

امیر

سلام.امیدوارم اتفاق خیلی بدی واسه سارا جان نیافتاده باشه و سریع برگرده…
به نیلو خانم هم خوشامد میگم.اینقدر با حوصله و پخته به سوالات پاسخ داده که گویی 1 s  e  x o logist حرفه ایه!!!!!!

فقط اگه 1 بیوگرافی از خودش هم بذاره عالی میشه.سنش ، سوادش، اینکه تا حالا خودش تجربه رابطه ای رو داشته و …
فکر میکنم به پذیرش حرفاش بیشتر کمک کنه.
راستی اینم بگم من خودم از طریق مطالب مفید همین وب تونسم خود ارضایی رو (هرچند خیلی کم بود) برای همیشه کنار بذارم.بیش از 2 ماه هم میگذره و دیگه بهش فکر هم نمیکنم!
1 سوالم واسه حس کنجکاوی و اطلاعات عمومی داشتمکه اگه سارا جان بود الآن کلمو میکند!
و اونم اینکه میخواستم از سایز بندی سینه خانم ها و لباس زیر اونها 1 توضیح کوشیکی بدی.سایز بندیهای مختلفی که میکنن…
کنجکاویه دیگه،چه میشه کررررررررردآها راستی رابطه اول که گفتی اینقدر خونریزی داررررره،که نباید خیلی رابطه رو ادامه داد،به علت خونریزی زیاااااااااد یعنی باید تو حموم و یا جایی مثل اون انجام شه وگرنه به همه جا گند میزنییییییم!!!!
1- من برگشتم

2- شما لطف داری……من از طرف نیلوفر هم تشکر میکنم و جوابتو میدم………کسی اینجا اطلاعات شخصی از ما نمیپرسه……پس دیگه کنجکاوی نکن امیر خان

3- درست فکر کردی هستم و بدم نمیاد حالتو بگیرم……..

اخه اینم سواله……..

ولی محض اطلاع شما سایز سینه خانمها…..از 60 شروع میشه…..به بالا تا …….

دو سایز a , b  که اغلب خانمهای ایرانی از سایز بی استفاده میکنن……. هر چی شماره بالاتر میره سایز بزرگتر میشه…..

4- وقتی پرده هایمن پاره میشه در افراد مختلف فرق میکنه خونریزی……..

برخی زیاد برخی در حد قطره……

منظور از عدم ادامه امیزش اینه که خانوم درد نکشه  ………وگرنه خونش به اون صورت نیست که رودش جاری بشه

==============================

باز پیمان

سلام چرا به سوال من جواب داده نشده؟من پست های قبلیم دیدم در این رابطه چیزی نبود فقط تو سوالات بود که اونم توضیح خواسی نداشت یعنی میشه گفت اصلا نبود.من یه توضیح کامل در زمینه روشی برای حذف موهای اضافه بدن خواستم.تکراری که نبوده؟بوده؟

جوابتو دادم

==========================

علیرضا

سلام من یه سوال داشتم که میخواستم لطفا یکی از نویسندگان خانوم وبلاگ یا حتی یکی از خوانندگان خانوم جواب بده
اگه یه دختر به پسری علاقه مند باشه اما پسره هیچ علاقه ای به دختره نداشته باشه پسر باید چه کار کنه که دختر همه چیزو فراموش کنه و دیگه به فکر پسره نباشه البته این میون دختره هم از نظر روحی و احساسی آسیب نبینه

به درخواست علیرضا خان هرکس میتونه جواب سوالو بده

ولی من خودم فکر میکنم بهترین کار اینه که با یک فریب بی ضرر…….مثلا اینکه ورشکست کردی..پول نداری که بتونی ازدواج کنی باهاش…….امکان ازدواجو نداری……س.ک.س مد نظرته و چون اون نمیتونه نمیخوای الودش کنی……یا اینکه خانوادت اگر بفهمن بد میشه……یا اینکه مریضی و مشکل داریخلاصه کلی مکر دیگه

ولی رفیق بهتر روراست باشی……..منتهی کم محلش کن خود به خود ترکت میکنه …..بهش محبت نکن

=============================

سارا

سلام سارا جون.خسته نباسی.اگه میشه راه کارهایی برای روشن روشن ناحیه تناسلی و کلیتوریس معرفی کنید. پوستم روشنه و تیرگی این ناحیه خیلی تو چشمه.مرسی

قبلا هم گفتم کاری نمیشه کرد…….این رنگ برگشت ناپذیره…..اکثر خانمهای ایرانی منطقه تناسلی تیره دارن…….مردها هم دوست دارن با نمک………..

=====================

رویا

من 23 سالمه مدت چند ساله که استمنا میکنم اما نه به طور مداوم. اخیرا که اینکارو کردم وقتی که به ارگاسم میرسم میلرزم و الت تناسلیم درد میکیره به حدی که اگر باز بهش دست بزنم میلرزم اما این حالت من با خروج اب ازم همیشه همراه نیست .میشه بگین این لرزش طبیعی هست یا نه؟ و اینکه چرا ابی ازم خارج نمیشه این به معنای اینه که ارگاسم نشدم؟

بله این خود ارضایی………شما به ارگاسم کامل میرسید……..منطقه حساس واسه همین دردناک میشه

========================

لیندا
من موهای دست و ساق پامو میزنم اما ساق پام بعد از تیغ جوش میزنه و به آب که میخورد گریه ام میگیرد و باید 1 هفته یکبار بزنمش من دوست پسر ندارم اما به هر حال می خوام به خودم (برسم میدانی اینطوری شاید یه ذره اعتماد به نفس پیدا کنم!می خواستم برم کلاس شنا و رقص اما آنقدر زشتم که خجالت می کشم هی میگم لیندی خوشگلی اما نمیشه بازم توی جمع شانه هایم خم میشه
رفیق همه روشهای شیو کردن رو برای پیمان گفتم……اونو بخون

ورزش کن

خوب غذا بخور

بخند

برقص

و ارایش ملیح کن

=========================

جی عزیز 
چطوری میشه یه مرد همسرش روبرای یه س ک س فووول آماده کنه.منظورم اینه که مثلا اگه از همسرت خواستی که س ک س دهانی برات داشته باشه شاکی نشه.
میدونید که زنهای ایرونی با این مدل س ک س خیلی مشکل دارند و یا کلا قبول کنه که تو عرصه س ک س هر اتفاقی میتونه بیفته و 2 نفر باید بهم کمک کنند
اصلا دوست ندارم وقتی که ازدواج میکنم مرد گرسنه ای باشم.من اهل س ک س قبل ازدواج نیستم و میخوام با همسرم همه چی برام تکمیل باشه و کنم براش کم نمیزارم
اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

عجله نکن……….زن و شوهرها اصلا چنین مشکلاتی با هم ندارن…….همش حرف …..اگر کسی میگه مشکل دارم………پاش که بیافته زن و شوهر هر کاری برای لذت بیشتر میکنن……ولی با رعایت بهداشت و اخلاقیات

در ضمن………نترس……..تو مرد گرسنه ای نخواهی شد چون پایبند اصولی

=======================

غزل……ببین تو منو کشتی.

بازم سلام.
می خواستم بدونم شما درمرد بلندشدن قد بزرگسالان نیز اطلاعات دارید ؟ اگه دارید ممنون میشم سایت یا مقاله ای را در این باره معرفی کنید.

انسان تا 25 سالگی قد میکشه…….از 40 سالگی به بعد شروع میکنه به اب رفتن اگر ورزش نکنه و شیر نخوره…….چون استخوانها از بین میرن…..

برای رشد کافی باید بسکتبال ……ولیبال و شنا انجام داد

کوهنوردی دوچرخه سواری هم کمک میکنه

========================

بازم غزل .
من 1مدتیه که کیستی تو سینمه که دکتر گغته خطرناک نیست و کیست چربی ست.از قرصای ویتامینه استفاده کردم اما آب نشد و چندوقت 1بار درد میگیره به شدت.به نظر شما خطرناکه؟دلیل چیه؟
البته من ورزش هاییم که برا بزرگ شدن سینه گفته بودید انجام دادم این امکان هست که اونارو اشتباه انجام دادم؟ولی ناگفته نمونه که 1سینم فقط درد داره.
2-استفاده از روغن هایی مثل زیتون باعث جذب چربی و بزرگ شدن سینه ها می شود؟؟؟
1- جواب سوال اولتو دادیم……و سوال دومت اگر روغنش خالص باشه جلوی پیری پوست رو میگیره تاثیری در سایز هم میتونه داشته باشه ولی کم

=========================

شادی

شنیدم زگیل یکی از مشکلات س ک س مقعدیه راسته؟

با یک متخصص زنان یا اورولوژیست مشورت کنید………من اطلاع دقیقی ندارم

=====================

و باز هم غزل………
1-با توجه به اینکه 24 سال دارم چروک های روی صورتم اذیتم می کنه.این چروک ها زیرچشم،روی پیشانی و اطراف دهانم بیشتر دیده می شوند،
برای جلوگیری از چین و چروک صورت و درمان چروک هایی که هم اکنون روی صورتم هست باید چیکار کنم؟؟
2-برای شفاف و صاف شدن پوستم چکار کنم؟
3-باتوجه به اینکه صورتم جوش داره چکار کنم که جای جوشا درمان شه؟؟
4-صورت درشتی دارم که اصلا دوست ندارم چطور میشه صورتموکوچکتر کنم در صورتی که مشکلی برا پوستم(مثل چین و چروک و …) پیش نیاد؟
5-آیا راه حلی برای کوچک کردن دماغ بدون عمل جراحی وجود داره؟!!!!!!!
6-راهکارهایی را جهت بلندشدن قدبرای بزرگسالان پیشنهاد میدهید؟
7-بعداز استفاده از قرص های هورمونی برای رشد سینه ها اگرمثلابا3 دوره سینه ها رشد کرد با استفاده ی مجدد آنها برای 3 دوره دیگر باعث رشد مجدد می شود(یعنی تاجایی که سایز سینه ها دلخواه شود مصرف را ادامه دهیم)؟؟ یا اینکه نه تا 1اندازه ای رشد می کنند؟؟
8-درصورتی که از این قرص ها برای رشد سینه ها استفاده کنیم و پس از مدتی مصرف آنها را متوقف کنیم امکان بازگشت اندازه سینه ها به سایز قبل می باشد؟یعنی 1جورایی بی تاثیر!!
1-
برای چروک نشدن پوست روزانه زیتون بخور و روغنشو مصرف کن…….

ماسک میوه بزار روی پوست صورتت…….مثل هلو…….البالو…….کاهو…….اسفناج

2- برای شفاف سازی ماسک شیر بسیار موثر

3- برای درمان جای جوش از ماسک اب کاهو……..یا اب اسفناج یا اب جعفری استفاده کن

4-ورزش صورت رو توصیه میکنم

5- اگر دماغ گوشتی باشه بله…….هم وسیله داره هم اینکه چسب روش بزنی موقع خواب

6- قبلا جواب دادم

7- قبلا گفتم

8- گفتم

========================

گلاویش

سلام سارا خانم راستش من مدتی هست که در کنار درس و دانشگاه به اقتضای سنم دارم تو واقعیت های زندگی کندوکاو میکنم اما مشکلی که من متوجه اش شدم این بود که راستش نوک پستون های من برامدگی نداره یعنی یکیش یه کم و اون یکی کمتر. این مشکل جدیه؟اگه آره دلیل و راه حل شو لطفا بهم بگید ضمنا من 20 سالمه…

نگران نباش……..میترسی برو پیش متخصص زنان وزایمان

======================

صابر

می خواستم بپرسم عدم وجود مایع قبل از انزال ممكنه باعث ناباروری در آقایون بشه؟

نه دوست عزیز این مایع فاقد اسپرم می باشد و هیچ تاثیری در باروری و یا عدم باروری ندارد

=======================

یک پاسخ

  1. ايا از طريق خو ارضايي پرده اسيب مي بيند

بیان دیدگاه